Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
Projectmanagement

Planner

Medior Level Gent, Officenter en/of thuis 40 uur

Goede voorbereiding is het halve werk. Dat weet jij als geen ander. Loopt het toch anders dan verwacht? Dan houd jij het hoofd koel. Je kan snel schakelen en anticipeert op onvoorziene omstandigheden. Plannen is puzzelen, maar het is ook mensenwerk. Je weet hoe je consultants meekrijgt in jouw planning en bij wie je informatie moet halen als je iets niet weet. De combinatie tussen organiseren en met mensen bezig zijn is waarom deze baan geknipt is voor jou.

Met jou erbij telt afdeling Planning zes enthousiaste collega’s, elk met hun eigen focus. Jij gaat aan de slag voor de planning binnen België. Jij ziet er op toe dat onze Belgische collega's lekker aan de slag kunnen met mooie projecten, maar niet te veel op hun bordje krijgen. Verder schakel je ook direct met afdeling Sales over toekomstige opdrachten. Is de projectomschrijving te technisch? Geen paniek, dan kun je altijd overleggen met de Project Managers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de planning en facturabiliteit van projecten binnen België.

Klik op de bollen voor meer informatie

Wat is jouw takenpakket?

Plannen en regelen
Bewaken van werkvoorraad
Schakelen met stakeholders
Balanceren van resultaat en werkdruk
Plannen en regelen

Je bent hoofdzakelijk bezig met het inplannen van inkomende projecten en opdrachten bij de juiste collega.

Bewaken van werkvoorraad

Je plant nieuwe projecten snel in en ziet er op toe dat de planning ook daadwerkelijk gehaald wordt.

Schakelen met stakeholders

Bij een nieuw project heb je contact met Sales en Projectmanagers om te bepalen welke expertise en hoeveel tijd nodig is voor een succesvol resultaat.

Balanceren van resultaat en werkdruk

Je bent verantwoordelijk voor de balans tussen facturabiliteit en werkdruk binnen het team.

We zoeken een geboren Worteller

Wat maakt van jou een topper?

  • Je behaalde je diploma in de richting van logistiek, bedrijfseconomie of toegepaste wiskunde;
  • Je hebt al 2 tot 3 jaar ervaring in een rol met soortgelijke werkzaamheden;
  • Je hebt affiniteit met plannen, organiseren en procesmatig werken;
  • Je beschikt over goede communicatieskills, bent analytisch sterk en in staat om draagvlak te creëren;
  • Ervaring met PSA en / of Timewax is een pré.
Klik op de gekleurde agenda items voor meer uitleg

Hoe ziet jouw werkweek eruit?

Maandag 09:00-10:00: Stand-up Planning
Maandag 10:00-11:00: Mails beantwoorden Planning inbox
Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Bellen Project Manager
Maandag 16:00-17:00: Planning klant afstemmen
Dinsdag 11:00-12:00: Bellen consultants
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-15:00: Timewax
Woensdag 10:00-12:00: Mails beantwoorden Planning inbox
Woensdag 12:00-13:00: Ondersteuning collega
Woensdag 13:00-14:00: Lunch
Donderdag 09:00-10:00: Stand-up Planning
Donderdag 10:00-11:00: Planning bijwerken
Donderdag 13:00-14:00: Lunch
Donderdag 14:00-16:00: Planning afstemmen met klant
Vrijdag 09:00-10:00: Stand-up Planning
Vrijdag 13:00-14:00: Lunch
Vrijdag 14:00-16:00: Schakelen met klant
Vrijdag 16:00-17:00: Planning bijwerken

Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie! Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega’s.

Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!

Kortom

“Je gaat zo'n straffe dingen doen, dat anderen jouw voorbeeld willen volgen - zalig gewoon!”

Worteller worden?