
Teams Calling Support Engineer
Als Teams Calling Support Engineer binnen Wortell BE ben je verantwoordelijk voor de support van ons product Microsoft Teams Calling bij onze klanten. Jij, als Support Engineer, weet de issues van de klant te vertalen naar een oplossing en begeleidt de klant van A tot Z in die oplossing. Je kunt rekenen op je collega’s voor ondersteuning bij complexere problemen. Daarnaast voer je kleine wijzigingen door bij onze klanten.
Wortell is één van de premium partners van Microsoft wereldwijd omtrent Microsoft Teams Calling. Als Support Engineer ben je daarom betrokken bij diverse programma’s omtrent de roadmaps en productontwikkelingen vanuit Microsoft (voordat het GA wordt), maar daarin wordt ook praktijkervaring en feedback vanuit Wortell gedeeld met Microsoft.
Wat is jouw takenpakket?




Wat maakt van jou een topper?
- Je behaalde een bachelor- of masterdiploma in een IT-gerelateerde richting;
- Je blikt terug op minstens vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
- Je hebt ervaring met Windows 10-devices en/of Android-devices;
- Je hebt ervaring met Surface Hubs;
- Je hebt kennis van Microsoft 365, MS Teams en Endpoint Manager (Intune);
- Je weet alles over Firewall en netwerk;
- Je beschikt over een degelijke reeks consultancy skills.
Hoe ziet jouw werkweek eruit?
Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie! Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Lastige vraagstukken vertaal je moeiteloos naar logische, technische oplossingen. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega’s.
Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!
“Je gaat zo’n straffe dingen doen, dat anderen jouw voorbeeld willen volgen - zalig!”





