Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
Operations

Teams Calling Support Engineer

Senior Level Brussel, Gent en/of thuis 40 uur

Als Teams Calling Support Engineer binnen Wortell BE ben je verantwoordelijk voor de support van ons product Microsoft Teams Calling bij onze klanten. Jij, als Support Engineer, weet de issues van de klant te vertalen naar een oplossing en begeleidt de klant van A tot Z in die oplossing. Je kunt rekenen op je collega’s voor ondersteuning bij complexere problemen. Daarnaast voer je kleine wijzigingen door bij onze klanten. 

Wortell is één van de premium partners van Microsoft wereldwijd omtrent Microsoft Teams Calling. Als Support Engineer ben je daarom betrokken bij diverse programma’s omtrent de roadmaps en productontwikkelingen vanuit Microsoft (voordat het GA wordt), maar daarin wordt ook praktijkervaring en feedback vanuit Wortell gedeeld met Microsoft.  

Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat is jouw takenpakket?

Wijzigingsverzoeken
Het oplossen van incidenten
Werkplek beheer
Kennisbank beheren
Wijzigingsverzoeken

Als Support Engineer spot jij verbeteringen rond ons product Teams Calling bij klanten. Je registreert deze en voert deze eventueel zelfstandig uit. Het doen van impact analyses en het uitwerken van wijzigingsverzoeken zijn hier onderdeel van.

Het oplossen van incidenten

Als Teams Calling Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten, zowel eenmalige als terugkerende. Deze signaleer je, registreer je en los je op.   

Werkplek beheer

Face-to-face kantoorcollega's helpen met uiteenlopende problemen waar zij dagelijks tegenaan kunnen lopen binnen de Teams Calling omgeving van Microsoft.

Kennisbank beheren

Jij gaat aan de slag met het beheren van de kennisbank, up to date houden van kennisartikelen, nieuwe artikelen aanmaken als er een nieuw product of dienst in beheer kwam en regelmatig contact houden met beheerders om de informatie accuraat te houden. 

We zoeken een geboren Worteller

Wat maakt van jou een topper?

  • Je behaalde een bachelor- of masterdiploma in een IT-gerelateerde richting;
  • Je blikt terug op minstens vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je hebt ervaring met Windows 10-devices en/of Android-devices;
  • Je hebt ervaring met Surface Hubs;
  • Je hebt kennis van Microsoft 365, MS Teams en Endpoint Manager (Intune);
  • Je weet alles over Firewall en netwerk;
  • Je beschikt over een degelijke reeks consultancy skills.
Klik op de gekleurde agenda items voor meer uitleg

Hoe ziet jouw werkweek eruit?

Maandag 09:00-10:00: Mailbox wegwerken
Maandag 10:00-11:00: Standup
Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-15:00: Uitwerken change voorstel
Maandag 15:00-16:00: Wijzigingsverzoeken
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-14:00: Ondersteuning collega
Dinsdag 16:00-17:00: Buddy time
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 15:00-16:00: Techblog schrijven
Woensdag 16:00-17:00: Documentatie
Donderdag 10:00-12:00: Maintenance taken
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch

Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie! Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Lastige vraagstukken vertaal je moeiteloos naar logische, technische oplossingen. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega’s.

Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!

Kortom

“Je gaat zo’n straffe dingen doen, dat anderen jouw voorbeeld willen volgen - zalig!”

Worteller worden?