Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
People & Culture

Office Manager

Junior Level Gent, Officenter en/of thuis 24 uur

Als Office Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor alle kantoorgerelateerde vragen. Collega’s kunnen bij jou terecht voor verschillende zaken zoals het bestellen van telefoons en voor hulp bij events (je zet ruimtes klaar, plant meetings en workshops in). Ook achter de schermen zorg je ervoor dat alles op kantoor op rolletjes verloopt. Je bent het aanspreekpunt voor de schoonmaakdienst en gebouwbeheer en beheert de toegang tot de kantoren. Je komt te werken op het kantoor in Gent en Zaventem. Kortom een uitdagende functie, waarin je verschillende werkzaamheden zal uitvoeren.

Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Ondersteuning events & activiteiten
Aanspreekpunt office zaken
Telefoon opnemen
Zorgen voor fijne werkplek 
Ondersteuning events & activiteiten
Hulp bij events, klaarzetten ruimtes, plannen meetings en workshops, maar ook verzorgen van borrels etc. Ondersteuning bieden bij personeels- en marketingactiviteiten en mailings en pakketjes versturen en dergelijke. 
Aanspreekpunt office zaken
Van Drinks organiseren tot het beheren van home-office benodigdheden, onze collega’s kunnen bij jou terecht voor hulpvragen. Daarnaast zorg je er ook voor dat achter de schermen alles op rolletjes verloopt.
Telefoon opnemen
Je beantwoordt het algemene nummer en verbindt zo nodig de beller door naar de juiste collega.
Zorgen voor fijne werkplek 
Je zorgt voor een georganiseerd kantoor en een fijne werkplek voor  collega’s. Je draagt zorg voor de inrichting, brengt versieringen aan bij feestdagen en verzorgt attenties voor medewerkers. Ook zorg je ervoor dat de koffie,thee en andere benodigdheden netjes zijn aangevuld.
We zoeken een geboren Worteller

Wat maakt van jou een topper?

  • Je beschikt minimaal over een diploma secundair onderwijs en je hebt bijvoorbeeld een administratief secretariële vooropleiding gevolgd; 
  • Je hebt minimaal 1 jaar werk- of stage-ervaring met soortgelijke werkzaamheden; 
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; 
  • Het is een plus als je ervaring hebt met het werken met Microsoft Office. 
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet jouw week eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Receptie telefoon
Dinsdag 10:00-11:00: Contact leverancier
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-14:00: Post verwerken
Dinsdag 14:00-15:00: Klaarzetten toegangskaarten
Woensdag 10:00-11:00: Mailbox bijwerken
Woensdag 11:00-12:00: Lunch registratie
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 14:00-15:00: People & Culture Meeting
Donderdag 09:00-10:00: Receptietelefoon
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 14:00-16:00: Overige administratie

Je bent een energiek, secuur en klantvriendelijk persoon met een aanpakkersmentaliteit. Je bent representatief, dienstverlenend en servicegericht. Je kunt situaties goed inschatten, prioriteiten stellen en in spoedsituaties snel doorschakelen.

Enthousiast geworden na het lezen van deze baan? Reageer dan direct via deze link en word ook Worteller!

 

Kortom

“Je gaat zo'n straffe dingen doen, dat anderen jouw voorbeeld willen volgen - zalig gewoon!”

Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment op jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek op één van onze kantoren of online. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Mooi, dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je enkele collega's uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke verantwoordelijkheden komen kijken bij deze rol.

4

Samenwerkingsvoorstel

Is er een match langs beide kanten? Dan bieden wij je graag een samenwerkingsvoorstel aan. Wij stellen het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden samen, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.

5

Contract tekenen

Ga je akkoord met het voorstel? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!

Vragen over deze vacature?

Neem contact met ons op!
David Mooradun Recruiter