Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
People & Culture

Office Manager

Junior Level Gent en Zaventem 24 uur

Als Office Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor alle kantoor gerelateerde vragen. Collega’s kunnen bij jou terecht voor verschillende zaken zoals het bestellen van telefoons en voor hulp bij events (je zet ruimtes klaar, plant meetings en workshops in). Ook achter de schermen zorg je ervoor dat alles op kantoor op rolletjes verloopt. Je bent het aanspreekpunt voor de schoonmaakdienst en gebouwbeheer en beheert de toegang tot de kantoren. Je komt te werken op het kantoor in Gent en Zaventem. Kortom een uitdagende functie, waarin je verschillende werkzaamheden zal uitvoeren.

Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Ondersteuning events & activiteiten
Aanspreekpunt office zaken
Telefoon opnemen
Zorgen voor fijne werkplek 
Ondersteuning events & activiteiten
Hulp bij events, klaarzetten ruimtes, plannen meetings en workshops, maar ook verzorgen van borrels etc. Ondersteuning bieden bij personeels- en marketingactiviteiten en mailings en pakketjes versturen en dergelijke. 
Aanspreekpunt office zaken
Van Drinks organiseren tot het beheren van home-office benodigdheden, onze collega’s kunnen bij jou terecht voor hulpvragen. Daarnaast zorg je er ook voor dat achter de schermen alles op rolletjes verloopt.
Telefoon opnemen
Je beantwoordt het algemene nummer en verbindt zo nodig de beller door naar de juiste collega.
Zorgen voor fijne werkplek 
Je zorgt voor een georganiseerd kantoor en een fijne werkplek voor  collega’s. Je draagt zorg voor de inrichting, brengt versieringen aan bij feestdagen en verzorgt attenties voor medewerkers. Ook zorg je ervoor dat de koffie,thee en andere benodigdheden netjes zijn aangevuld.
We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau en je hebt bijvoorbeeld een administratief secretariële vooropleiding gevolgd; 
  • Je hebt minimaal 1 jaar werk- of stage-ervaring met soortgelijke werkzaamheden; 
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; 
  • Het is een plus als je ervaring hebt met het werken met Microsoft Office. 
Wat werken bij Wortell extra aantrekkelijk maakt

Wat bieden wij jou?

Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Receptie telefoon
Dinsdag 10:00-11:00: Contact leverancier
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-14:00: Post verwerken
Dinsdag 14:00-15:00: Klaarzetten toegangskaarten
Woensdag 10:00-11:00: Mailbox bijwerken
Woensdag 11:00-12:00: Lunch registratie
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 14:00-15:00: People & Culture Meeting
Donderdag 09:00-10:00: Receptietelefoon
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 14:00-16:00: Overige administratie

Je bent een energiek, secuur en klantvriendelijk persoon met een aanpakkersmentaliteit. Je bent representatief, dienstverlenend en servicegericht. Je kunt situaties goed inschatten, prioriteiten stellen en in spoedsituaties snel doorschakelen.

Enthousiast geworden na het lezen van deze baan? Reageer dan direct via deze link en word ook Worteller!

 

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Worteller worden?