Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
Managed Services

Service Desk Engineer

Medior Level Brussel, Gent en/of thuis 40 uur

Als Service Desk Engineer binnen Managed Services ben jij samen met je team verantwoordelijk voor het opnemen en behandelen van de vraag van de klant. Jij bent het aanspreekpunt voor onze klanten en collega's wanneer zij tegen technische problemen aanlopen. Aan de hand van een nauwe interactie met verschillende groepen in de organisatie zie jij er als geen ander steeds op toe dat de klant en zijn eindgebruikers de beste service ontvangen.

Je komt terecht in een team waarin veel wordt samengewerkt, maar ook een grote mate van zelfstandigheid wordt verlangd. Daarnaast is er binnen de organisatie veel technische kennis aanwezig van Azure- tot Office 365 specialisten. Een mooie kans om jouw kennis te verbreden en eigen te maken binnen een organisatie waar veel vernieuwingen en innovaties plaatsvinden.

Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat is jouw takenpakket?

Implementeren van standaard changes
Afhandelen van incidenten
Samenwerken en adviseren
Verbeteringen inzien
Implementeren van standaard changes

Jij helpt bij het aanpassen van DNS records, denk aan het wijzigen van interne SPF TXT-records van één van onze domeinen of het klaarmaken of innemen van laptops. 

Afhandelen van incidenten

Iedere oproep van de klant registreer jij als incident. Zo is de klant op de hoogte dat de nodige acties worden ondernomen om storingen te verhelpen. Denk daarbij aan mail die niet verzonden kan worden of een service account die zich niet kan aanmelden.

Samenwerken en adviseren

In jouw rol werk je veel samen met je directe collega’s, je schakelt tussen verschillende expertises om zo jouw incidenten en changes succesvol af te ronden. Jij bent in staat om voor onze collega’s te adviseren over interne processen welke technisch wel of niet haalbaar zijn.

Verbeteringen inzien

Jij ziet dat in één van onze technische oplossingen een verbetering kan worden toegepast. Dit schrijf je uit en maakt dit bespreekbaar met jouw team.

We zoeken een geboren Worteller

Wat maakt van jou een topper?

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma
  • Je blikt terug op minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Je bent communicatief sterk aangelegd en stelt de klant steeds centraal. Door een nauwe opvolging krijgt de klant het gevoel dat het incident met de geschikte prioriteit en de uiterste kwaliteit in behandeling wordt genomen
  • Je hebt een goed inzicht in verschillende manieren van probleemoplossing
  • Je beheerst perfect de Nederlandse taal, Frans en Engels zijn een plus
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-15:00: Interne tickets
Maandag 16:00-17:00: Call handling
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-15:00: Interne tickets
Dinsdag 15:00-17:00: Call handling
Woensdag 11:00-12:00: Aanpassen DNS record
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 14:00-16:00: Onderhoud werkplek
Woensdag 16:00-17:00: Stand-up
Donderdag 10:00-12:00: Incidentenbeheer
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Donderdag 13:00-14:00: Project assistentie
Vrijdag 09:00-11:00: Optimaliseren
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 13:00-15:00: Call handling
Vrijdag 16:00-17:00: Vrijdagmiddagborrel

Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie! Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Lastige vraagstukken vertaal je moeiteloos naar logische en technische oplossingen. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega's. 

Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!

Kortom

“Je gaat zo'n straffe dingen doen, dat anderen jouw voorbeeld willen volgen - zalig gewoon!"

Worteller worden?