Servicedesk Engineer
Ben je een probleemoplosser met een passie voor technologie? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Servicedesk Engineer. Iemand die niet enkel thuis is in het assisteren van gebruikers bij hun vragen over hard- en software, Windows, MacOS, Microsoft Office 365 en meer, maar die ook proactief meedenkt in het verbeteren van onze dienstverlening.
Bij ons krijg je de kans om zowel standaard als non-standaard aanvragen te behandelen en draag je bij aan het verder optimaliseren van onze interne en klantprocessen. Bovendien speel je een cruciale rol in het beheren en up-to-date houden van onze kennisbank, zodat iedereen binnen het team toegang heeft tot de meest recente en relevante informatie. Voel je je aangesproken en ben je klaar voor een veelzijdige functie bij een vooruitstrevende organisatie? Dan zijn wij mogelijk op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Wat heb je nodig?
- Een BSO diploma in de richting van IT;
- Minstens 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je wil je graag verder ontwikkelen en bent bereid om IT certificeringen te halen (MCSA/Azure);
- In bezit van rijbewijs B.
Hoe ziet je dag eruit?

Vragen over de Servicedesk Engineer vacature?
Je gaat zo'n straffe dingen doen, dat anderen je voorbeeld willen volgen - zalig gewoon! Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie. Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega’s.
Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!
“Je gaat zo’n straffe dingen doen, dat anderen jouw voorbeeld willen volgen – zalig gewoon!”
Groeipad

Wortell is voortdurend bezig met het verkennen van de nieuwste ontwikkelingen en het is geweldig om te zien hoe men met elkaar samenwerkt en elkaar als team ondersteund. Ik kan altijd mezelf zijn, staat mijn gezin centraal en kan ik kan blijven ontwikkelen en groeien als persoon, mijn rol en ook als MVP. Wortell zet de mens centraal!

Wortell stimuleert me om zoveel mogelijk op mijn specialisatie in Azure te focussen. Het zit echt in het DNA van ons bedrijf om continu met de nieuwste technologieën bezig te zijn. We zijn echt een trendsettend bedrijf en dat geeft een kick!

Wortell draagt bij aan mijn professionele groei door cursussen en trainingen aan te bieden, zowel intern als extern. Daarnaast zijn er verschillende coachingstrajecten waar je je voor kunt aanmelden, zoals een certificeringstraject. Maar je kunt ook zelf met een idee aankloppen waarbij Wortell graag met je mee denkt. Je kunt alle kanten op gaan.
Sollicitatieproces





