Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.
Managed Services

ICT Support Engineer

Junior Brussel 40 uur

Wil je jouw technologische skills en probleemoplossend talent inzetten? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste ICT Support Engineer. Iemand die thuis is in het assisteren van gebruikers bij hun vragen over hard- en software, Microsoft Teams, MacOS, M365 en meer. In deze rol ben je drie dagen werkzaam bij de klant (in Asse, vlakbij Brussel) en de rest van de week bij ons op kantoor of vanuit huis.

Onze klant werkt met de nieuwste Microsoft Teams Rooms (MTR) systemen. In deze rol leer je meer over Teams en hoe je hybride werken draaiend houdt. Je ondersteunt de eindgebruikers bij uitdagingen en zorgt ervoor dat alle Meeting rooms optimaal functioneren. De rest van de week ben je werkzaam in het klantenteam en krijg je de kans om naast standard changes ook aan de slag te gaan met complexe vraagstukken.  Kortom een veelzijdige functie die jouw technologische inzicht en oplossingsgerichtheid vereist.

Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Servicedesk
Onsite Support
Processen optimaliseren
Kennisbank beheren
Servicedesk

Je voorziet de eindgebruikers van extra rechten, levert nieuwe hardware of software uit en assisteert bij het configureren van complexere zaken binnen Microsoft Office 365, Intune en SharePoint. Zowel standaard als non-standaard aanvragen komen aan bod.

Onsite Support

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het proactief beheren van de hybride vergaderruimtes en boarding rooms en zorg je ervoor dat deze optimaal functioneren. Je helpt collega’s uit de brand met uiteenlopende gebruikersproblemen en lost zelfstandig vraagstukken op. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd rekenen op je meer ervaren collega’s bij Wortell.

Processen optimaliseren

Om optimaler te werken is het belangrijk om interne processen recurrent te analyseren en bij te sturen. We rekenen mede op jou om bij te dragen aan deze optimalisaties door concrete initiatieven tot verbetering en vernieuwing te spotten.

Kennisbank beheren

Het beheren van de kennisbank, up-to-date houden van kennisartikelen, nieuwe artikelen aan te maken als er een nieuw product of dienst in beheer kwam en regelmatig contact houden met beheerders om de informatie accuraat te houden.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Een diploma in de richting van IT (Niveau Secundair/Hoger Onderwijs)
  • Minstens 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse, Franse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Het enthousiasme om je verder te ontwikkelen en IT certificeringen te halen (MCSA/Azure);
  • In bezit van rijbewijs B.
Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-15:00: Trouble shooten
Maandag 15:00-16:00: Eindgebruiker assisteren
Maandag 16:00-17:00: Call handling
Dinsdag 09:00-12:00: Onsite support dag
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch
Dinsdag 13:00-15:00: Trouble shooten
Dinsdag 15:00-17:00: Werkplekbeheer
Woensdag 11:00-12:00: Request handling
Woensdag 12:00-13:00: Lunch
Woensdag 16:00-17:00: Problem Handling
Donderdag 09:00-11:00: Onsite support dag
Donderdag 11:00-12:00: Eindgebruiker assisteren
Donderdag 12:00-13:00: Lunch
Donderdag 13:00-14:00: Call handling
Vrijdag 09:00-11:00: Servicedesk dag
Vrijdag 12:00-13:00: Lunch
Vrijdag 15:00-16:00: Ondersteunen collega
Vrijdag 16:00-17:00: Vrijdagmiddagborrel

Je gaat zo'n straffe dingen doen, dat anderen je voorbeeld willen volgen - zalig gewoon! Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie! Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega’s.

Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Vragen over de ICT Support Engineer vacature?

Whatsapp mij via de button rechtsonder
Kahina Fung Recruiter
Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit via Teams of op ons kantoor voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!