Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

Bedankt voor je interesse in het on-demand webinar 'Hybride (samen)werken'

Deel 1: Take-aways uit ons marktonderzoek "Hoe ervaart de Belg telewerken?"

Gedurende het eerste half uur van het webinar, doken we in de resultaten van ons marktonderzoek, gehouden gedurende september-oktober 2020 bij 600 Belgische respondenten. We destilleerden hieruit enkele take-aways die ook voor jouw hybride werkplek erg van nut kunnen zijn.

Neem de cijfers en meer details door in het onderzoeksrapport "Hoe ervaart de Belg telewerken?" 

Sinds vorig jaar zijn we met z’n allen – zowel medewerkers als bedrijven - de weg van een nieuw digitaal tijdperk ingeslagen. De coronamaatregelen brachten de beweging naar structureel telewerk in een stroomversnelling. Dit heeft een impact op de jobinhoud, het welzijn van de medewerker en de gebruikte tools.

Het rapport geeft je de kans om stil te staan bij de huidige manier van werken en hoe we dit in de toekomst het best kunnen aanpakken. We analyseerden de belangrijkste resultaten en duiden ze in dit rapport aan de hand van onze expertise. Bovendien geven we enkele praktische tips en tricks mee.

Download de whitepaper

Deel 2: Breakout sessies hybride samenwerken

ROOM 1: "Waarom vereist hybride samenwerken in Teams degelijke governance?"

Door Sien De Pauw, Wortell België (voorheen Synergics) & Roche Mahomedradja, Avepoint

Van communicatie naar cocreatie met Microsoft Teams mét de nodige governance

ROOM 2: "De nieuwe hybride communicatievormen"

Door Graciela Zaera, Wortell België (voorheen Synergics)

Intelligentere communicatie, van samenwerken en vergaderen vanop afstand tot je gehele telefonie

ROOM 3: "Optimaliseer de processen in je organisatie"

Door Frank Vanhamel, Wortell (voorheen Synergics)

Procesoptimalisatie met PowerPlatform