Ga naar content
Zoek op onderwerpen, blogs, diensten etc.

De hybride werkplek: hybride vergaderen, thuis én op kantoor

Events
Meeting Rooms
27-9-2022

Videobellen en online vergaderen zijn intussen de norm. Maar nu we vaker terugkeren naar kantoor, sta je als organisatie voor een uitdaging: hoe werk je vlot samen, als een deel thuis werkt en de rest op kantoor? Hoe ben je maximaal bereikbaar voor je burgers of klanten? Het antwoord: hybride bellen en vergaderen.

Alleen vereisen die een specifieke combinatie van de juiste infrastructuur en slimme tools. En dat is precies waarover onze experts wat vertelden. Ze gingen dieper in op:

  • De evolutie van de zakelijke vereisten van een telefooncentrale
  • Hoe kan je verschillende generaties op de werkvloer verenigen tot productief samenwerkende en communicerende collega's?
  • Welke andere uitdagingen zijn verbonden aan vlot hybride samenwerken?
  • Waarop moet ik letten als ik een goed functionerende telefooncentrale wil en correct ingerichte vergaderruimtes? En hoe leiden die tot betrokken en bereikbare medewerkers?

     

Dit webinar maakt deel uit van de gehele webinarreeks rondom hybride werken. Ook de thema's digitale werkplek, Teams governance en adoptie & change komen aan bod. Schrijf je hier in voor de hele reeks.

Sprekers

Remko Brilman

Managing Director Wortell Meet
LinkedIn

Jaïr Hokstam

Strategy Lead
LinkedIn

Dirk Gullentops

Pre-sales Consultant Teams Calling and Meeting Rooms
LinkedIn

Bekijk het webinar opnieuw

Dit webinar vond reeds plaats maar kan je herbekijken wanneer het jou past. Vraag hier de opname op.